kau dan aku :)

Daisypath Anniversary tickers

02 November 2010

Sakit (!)

Selamat pagi . Auww :) rajin la pulak nak update blog nie yerr . Act dapat update guna handphone je , lappy takde dowh ! :'( oke oke .. Jangan nak gediks sangadd nak nanges . Ngekkss . Today malas nak pegy sekolah . Haha ! Takde exam so ambil kesempatan dalam kesempitan . LOL ! Ecok akan kembali gaks ke sekolah :) saya malas nak pegy sekolah sangat hari nie sebab memang takde cikgu masuk punyerr *jaga exam la . Pastoh , perut den nie dari semalam sakit je . Biasa la , bulan dah datang . Hukhuk . Fahamfaham je la eak :D sakitnye . Adoii , sampai nak tergolek atas katil dowh . Dah toh time tido semalam act dah okayy sikit tetapi ade satu benda hidop nie ganggu owang tido . Ngeks ! Sakitnye kena gigit !! Adoi my chibi maruko chan , nape la ko asyik nak gigit tuan ko ?! Sape chibi maruko chan toh ? Haha . Lawak kan name toh . Itu nama anak kucing saya la . Damn cute ! Mix blood la katakan ;) cute ponn tapi tersangat la nakal dan jahat . Sob sob . Suka sangat nak bermain . Pantang nampak benda yang bergerak . Tapi nasib dia cute . Bila nak tido , dia akan tido kat sebelah saya . WAJIB :) pastoh bila dah pagi memang dia akan kejutkan saya . Sangat pandai kan ?? Hehe . Now tgh berblogging ponn dia tengah terkam tangan saya . Yela . Dah tangan asyik bergerak nak menaipkannn ?? HAHA ! oke la , tangan dah tak larat dek sakit digigit oleh si chibi . Nak tengok gambar dia yang comel takk ? Next update saya akan upload . Tunggu taw . Daaa ;)

No comments:

Post a Comment