kau dan aku :)

Daisypath Anniversary tickers

02 November 2010

kebosanan melanda !

selamat malam sayang ! cehhh lagu faizal tahir la pulak. ngee cop ! nampak tak tajukk cantekkk kat atas tohh ?? kalau nampak bagoss la sangaddd . sungguh , memang bosan malam nie . kenapa kahh ? saya ponn tak taw la ngokksss =='study ?? arghhhh !! takde mood la nak pegang buku . esok exam sains sukan je . makanan kodd . HAHA ! sangadd malas yerr :D takpe , exam tinggal sains sukan dan MUET je . pastohh free dan enjoy !! ;) so nak watpe pulakk ?? on9 ?? cehh . tak sedar diri tengah on9 facebook dan berblogging . ketuk kepala ! ouh yeahh ! tadi berblogging guna henponn now guna lappy la pulakk ! yezzaaa bak kata jimmy . haha :D okayy , post before ade saya janji nak show gambar anak kucing saya yang sangadd la nakal tohh kan ? dah boleh show kodd . ngee . comel ! comel ! macam nak makan je ! HAHA . act saya alah ngan bulu kucing nie . wajib akan terbersin tak terkira berapa kali . hehe . tapi degil nak anak kucing jugakk . thx la kat abang saya yang sudi nak beli anak kucing toh ;) cop2 ! ade lagi satu kucing tapi nie yang besar . nama dia si gemuk . haha . lucu kan nama tohh tapi kucing tohh memang gemuk dan besar . tapi gambar dia takde la . sorry mowie erk . ngee . so , jomm la ushaa picta kat bawah nie :) pic kad matriks dan budakk korea ponn ade terselit * sebokk je . HAHA ! budak korea ?? sape kah tohh ?? huhu . act budak nie baru je nak belajar main squash :)mama dia owang korea dan ayah dia owang cina . kalau dah mix memang la CUTE ! ;)nama dia keung-bin tapi owang biasa panggil dia bryan . dia ade abang gakss . sangat la ensem * nasebb budak agyy :D nama dia heu-bin tapi saya panggil dia benjamin . auuww ~~ mereka nie terer gakss cakap melayu :)haha . dah membebel panjang la pulakk . terus kan je la usha pic kat bawah . nak berbeuno ngan my hubby la pulakk ;) nitezz !



my kitty :)



suka nak ciom owang ! haha !



pandai gaks nak posing yerr ;)


keung-bin @ bryan ~~auww ;) !



im sabah collegian ;)








No comments:

Post a Comment