kau dan aku :)

Daisypath Anniversary tickers

18 November 2010

17/11/2010 my happy day :)

salam dan selamat pagi :) auchhh . mood sangad baik hari nie . hehe . i likeee ;)nampak tak title kat atas toh ?? hahaha . sangad happy ouhhh . act semalam lepak ngan memberss . me and the gengss pegi tengok wayang HARRY POTTER . pergghh , sumpah tak faham cerita toh -.- hahaha . tapi ada gak lar yang funny2 . cehh . pas tengokk wayang kami ponn merayau-rayau*takde keja kodd . ngee . then suddenly ada sorang mamat nie asyikk ikut kami jew . GOSHH ! stranger ! perhhh . sekali tengok member satu kelas . HAHA ! suspen takkk * shit ! act mamat tohh suka kat sorang member saya tapi member saya dah reject awal-awal . cian . hehehehe . abis satu shopping mall kami round semata-mata nak lari dari mamat toh jew . SIGH! then saya dengan bangga sms kat my hubby :)yeahh . my baby back already lor ! sms la konon ' b , jom lepak mcd . ngee :)' then my hubby ponn reply 'ok cyg :)' yeah ..saya sayang sangad dowh kat dia :)so while tengah tunggu budak bucuk tohh , mamat *stranger toh still kejar kami .adoissss . mamat tak boleh blah betol lar ! at last mamat toh give up then chow .. hahaha . padan muka :P next , my hubby ponn sampai . saya ngan my hubby pegi mcd while my frens pegi cari dress dowank tohh :) sangad best lepak ngan orang tersayang kan . dah 2 bulan kodd tak jumpa my hubby :( tapi dah musim cuti sekolah nak lepak ngan dia puas-puas ;)hehehe . okayy la . masa update post nie tak mandi la . ngee . bucukk . okayyy okayyy , before that , tengok la gambar-gambar kat bawah :) kredit to my fren ELMA :) .sayang kau ketatketat . ngee . cop . daaa . nak blah mandi then keluar pegi tengok wayang . AGAIN :) . tata :)




imissyoufreakinmuch!!!!!


auwww :)


credit to elma <3





iloveyousomuchbaby:)

No comments:

Post a Comment