kau dan aku :)

Daisypath Anniversary tickers

29 October 2010

miss them and past !

sedang mendengar lagu club can't handle me by florida dan jugakk menziarahi a.k.a tengok gambar yang lepas lepas . ouhh my gucci .. tiba tiba rasa sedih dan nak sangat time tohh datang balik .. * malarnyee ==' act , saya rindu kann kenangan bersama juniorss saya .. junior la sangadd . hehe . tapi seriously sangat fun bersama mereka . tak percaya ?? tengokk pic kat bawah .. huk huk .. semua ni dah lama dahh .. dalam bulan jun * guess so :) 1 month away for tournaments :) first week pegy kat penang pastohh yang second week saya separated withh my juniorrss :( sebab ?? sebab mereka pegy ke selangor , saya melencong ke perak tuk MSSM .. then minggu seterusnya saya dan sekutu saya . hehe away ke melaka tuk SUKMA . sangadd la best taw .. emmm .. tak tahu la bila masa ini akan kembali erkk .. nak sangadd doee :( . sob sob .. shhh ... daripada terus sob sob jew . jom usha gambar kat bawah :) * ingatt time kat penang my juniorss dance time dinner :D




KENANGAN BERSAMA MEREKA :)

my siblingss :) before pegy airport .




ALL THE WAY IN PENANG :)













sangat comel kann ? ;)



MEMORIESS IN SELANGOR :)


HILTON HOTEL





SUKMA @ MELAKA :)









fazlyana , farez izwan n me :) we're siblingss !





which one is me ?? ;)








lots of love :)

No comments:

Post a Comment